torsdag den 14. maj 2009

Coast to Coast - til støtte for Scleroseforeningen

Mit navn er Rupert Dale og jeg har i mange år drømt om at cykle tværs over Amerika. Derfor har jeg i år besluttet at jeg vil forsøge at cykle fra Washington til San Francisco i juni, juli og august 2009 i alt 60-64 dage, som er ca. 5-6000 km, der vil tage ca. den afsatte tid, fra den 20. juni til den 24. august 2009. Jeg vil cykle for Scleroseforeningen og vil gerne støtte og indsamle penge til den danske forening. Der er mange med sygdommen, som arbejder hårdt for at få deres hverdag til at fungere og der er ikke altid bevidsthed om, hvilke vanskeligheder den her sygdom indebærer. Jeg vil gerne støtte foreningen og man kan sponsorere mig ved indbetaling til Scleroseforeningen.
Oplysninger om indbetaling findes på deres website:


http://shop.scleroseforeningen.dk/group.asp?group=10

Jeg arbejder som lærer på Marie Jørgensens Skole, Odense og underviser i Engelsk, Sløjd, Musik og Idræt til daglig. Jeg har særligt interesse i cricket, maratonløb, folk musik og cykling. Jeg vil gøre alt for at gennemføre den her tur og tager de forhindringer der kommer som udfordringer og håber jeg kan sætte fokus på foreningen og at der samtidig vil kunne samles lidt penge ind. Og så glæder jeg mig selvfølgelig også til at komme ud at cykle i en anderledes og spændende natur. Undervejs vil jeg besøge forskellige skoler i USA, hvor jeg vil synge og fortælle lidt om min tur og jeg vil naturligvis også gøre opmærksom på, at jeg cykler for scleroseforeningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar